Az ember, ha vállalkozást alapít rengeteg mindenre gondolnia kell, és én ezt nagyon jól tudtam is, pont ezért próbáltam mindenre előre felkészülni. Olvastam könyveket, folyóiratokat, tanulmányokat arról, hogyan kell jól megalapozni egy vállalat gördülékeny jövőbeli fejlődését, egyszóval próbáltam magam még az előtt képezni, hogy egyáltalán bármihez hozzáfogtam volna. Bizony mégis követtem el hibákat, melyek leginkább kisebb problémákat okoztak, de gyorsan kijavíthatók voltak, így összességében elégedett lehetek azzal, amit felépítettem.
Az ajtó azért még ma is sétálhatnak be meglepetések ezzel kapcsolatban, melyek azért néha az egész ajtót is beszakítják és magukkal hozzák. A minap történt ugyanis, hogy az egyik alkalmazott azzal hívott fel, hogy bizony besétált két ellenőr az építési területre, és kérik tőle a kockázatértékelés anyagát. Mondanom sem kell, hogy fogalmam nem volt miről beszéltek, de gyorsan a helyszínre siettem. Kiderült, hogy mivel több fő alkalmazottam is van, kellett volna készítenem egy kockázatértékelést, és ennek elmulasztása bizony bírságot von maga után.
Na már most én tényleg próbáltam ezer helyről tájékozódni, de erről még életemben nem hallottam, és azt is hittem, hogy bizony ez valami átverés vagy becsapás lehet, ezért mondtam, hogy rendben van, várjuk majd a hivatalos értesítőt. Később azonban célirányosan utánanéztem, és látom, hogy tényleg szükség van ilyenre, és már azt a céget is megtaláltam, akik meg fogják csinálni számomra, most viszont izgulok, hogy vajon mekkora összeg lesz arra a bírságot jelentő hivatalos papírra ráírva. Csak remélni merem, hogy szerencsém lesz, és nem lesz akkora összeg, ami miatt aggódnom kell, hogy hogyan tudom kifizetni, ugyanis 50 ezer forinttól egészen akár 10 millió forintig terjedhet telephelyenként az összeg, nekünk pedig három telephelyünk is van. Remélem nem lesz semmi nagyobb gond a tudatlanságomból.